ponedeljek, 23. junij 2014

Izračun zavarovanja in upoštevanje značilnosti tržišča

Izračun zavarovanja ali zavarovalne premije je lahko podano na več načinov. V osnovi je račun zavarovanja znesek, ki ga zavarovanec plača glede na določila zavarovalne pogodbe. Izračun zavarovanja je cena za zaščito pred nevarnostmi . Cena za zaščito pred točno določenimi nevarnostmi je določena premo sorazmerno z obsegom rizika. Večji riziki pomenijo, da bo izračun zavarovanja večji, kot primeru, da je riziko manjši. Temelj na katerem temelji izračun zavarovanja je uporaba abstraktne matematike z obdelavo statističnih podatkov o preteklih in aktualnih gibanjih ter verjetnosti ocene uresničitve zavarovane nevarnosti. Izračun zavarovanja je zavarovalnico posebno težaven, ko razvija novo zavarovane, vstopa na nov trg ali uvaja nove oblike zavarovanja.

Novo zavarovanje je težavno zaradi dejstva, da ni mogoče v naprej izračunati in oceniti tveganje ter z njimi povezane dogodke. Pri uveljavljenih zavarovanjih, kjer je zavarovalnica bogata z izkušnjami je izračun zavarovanja lažji, ker iz leta v leto na podlagi statističnih podatkov lahko sklepa in oceni dogodke in predvideva trend ter vse kar je moč na podlagi statistike oceniti. Izračun zavarovanja je za zavarovalnico težaven v enaki meri, ko vstopa na novo tržišče. Podobno kot pri uvajanju novega zavarovanja, so zavarovalnici določena dejstva iz novega trga neznanke. Pri tem gre za celo vrsto podatkov, ki zavarovalnici veliko pomenijo predvsem s strani rizika in tveganja. V pomoč so jih ob tem lahko podatki iz dosedanjih območji, vendar se mora zavedati, da je za dobro oceno potrebno upoštevati vse spremljajoče razlike, različne trende, ter vse ostale razlike, ki se nanašajo na predmete zavarovanja. Podobno težaven je izračun zavarovanja, ko zavarovalnica uvaja nove oblike zavarovanja, saj se kljub znanim podatkom glede območja, ter dosedanjega vedenja vsega v zvezi z predmeti zavarovanja, lahko zanaša predvsem na ocene.

Ob tem mora izračun zavarovanja poleg ocene dogodkov v zvezi z predmeti zavarovanja upoštevati tudi zastavljene poslovne cilje, tržni delež, kakovost in vse kar predstavlja dober poslovni rezultat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar